E-shop - Help | Eshop > E-shop - Help
Search

Customer
CRM - requests
Shopping Cart
Items: 0
Total: 0 Kč
w VAT: 0 Kč
Language

O zákaznickém portálu - funkcionalita

Aplikace běžíci na www.atlancom.cz/eshop (alias eshop.atlancom.cz, crm.atlancom.cz, user.atlancom.cz, my.atlancom.cz) je primárně B2B (business-to-business) řešení určené pro podporu našich stávajících (případně budoucích) firemních zákazníků. Umožňuje Vám pomocí webového rozhraní:
  1. řídit proces servisních požadavků (zadávání, úpravy, monitoring) na provozy IT ve firmách zákazníka (jednoduchý CRM). Zadáním požadavku do systému splňujete podmínku Servisní smlouvy §4 odst.2 Ohlášení poruchy.
  2. funguje jako eshop pro objednávky zboží, počítačů aj. pro provozy IT ve firmách zákazníka.
  3. umožňuje interaktivně konfigurovat a kupovat počítače PC sestavy - rozšíření eshopu o konfigurátor PC sestav.

Právní úprava vztahů, obchodní podmínky

Doručení zboží - doprava nebo osobní odběr

  • Objednané zboží vám dovezeme do firmy, jakmile jej dostaneme od našich dodavatelu.
  • Obvyklá doba dodání zboží se pohybuje mezi 2-3 dny. Pokud si objednáváte zboží, které na sklade není, nelze dobou zarucit.
  • In the case of cash on delivery purchase we add postage and packing costs 10 Kč. If the value of your purchase exceed 10 Kčpostage and packing is free.
  • Pokud si zvolíte osobní vyzvednutí v ATLANCOMu (Tiskařská 10, Praha 10, TTC Techkom Centrum, místnost 315), sledujte stav vaši objednávky. Až bude Vaše objednávka ve stavu "K vyzvednutí ", můžete si zboží odebrat. Dobu, kdy hodláte přijet si, prosím, dopředu telefonicky domluvte. Nemáme klasickou kamennou prodejnu, na uvedené adrese se nachází backoffice a vyskytujeme se často u klientů.

Platba za zboží

  • Platba za zboží se reší standardní cestou úhrady vystavené faktury, kterou dostanete spolecne s dodávkou zboží.
  • Pro nefiremní, neznámé ci koncové zákazníky - spotrebitele je platba formou dobírky, prípadne na domluve.

1. CRM: Požadavky zákazníků - Nápověda

"Požadavky zákazníků" představují zjednodušenou formu CRM (customer relationship management) pro vás, zákazníky. Pomocí webového rozhraní máte možnost zadávat požadavky, úkoly a přaní. Atlancom nově zadaný požadavek dostane okamžitě prostřednictvím SMS zpráv na mobily pracovníků. Systém CRM - požadavky umožňuje efektivně řídit proces servisních úkonů - zadávání, editaci, plnění, archivaci a monitoring.

Zákazník dostává automaticky generované zprávy o postupu řešení požadavku na svoji emailovou adresu včetně odpovědí ATLANCOMu - tzv notifikace.

Snažili jsme se vymyslet účinné řešení pro komunikaci Vašich požadavků, přání a úkolů na naši firmu. Proč jsem implentoval v prostředí WWW nástoj "Požadavky zákazníků"?

Servisní smlouva: Ustanovení Servisní smlouvy §4 odst.2 Ohlášení poruchy specifikuje nutnost písemné objednávky opravy problému. Zadáním požadavku do systému ESHOP.ATLANCOM splňujete tuto podmínku servisní smlouvy.

Centrální systém: Email?, telefon? - není přístupný vždy, z jednoho místa, pro všechny pracovníky. V případě existence centrální databáze mají jak všichni vaši zaměstnanci, tak všichni pracovníci ATLANCOMu přístup ke všem požadavkům.

Změny požadavků: Pokud se požadavek změní, musí se znova telefonovat, psát maily... Velmi často dochází k redefinici požadavků. Výhodou je možnost editace požadavků v případě potřeby, sledování jejich plnění, archivace.

Postupné doplnění požadavku: Na zadání požadavku se může podílet více pracovníků jeho postupnou editací, či doplněním.

Odpověď ATLANCOM: Naši pracovníci na Váš požadavek prostřednictvím aplikace budou odpovídat - Vy můžete požadavek editovat a zase upřesnit. Tak dochází k debatě prostřednictvím aplikace a řešení požadavku.

Cyklus řešení požadavku: Proces řešení požadavků prochází v systému těmito stavy:

  • 1 - Nový požadavek - stav, kdy zadáte nový požadavek do systému. Současně s vložením požadavku, dojde k notifikaci pracovníků ATLANCOM.
  • 2 - Pracujeme na tom - stav, kdy ATLANCOM zjistil nový požadavek a řeší ho. Je možné, že bude potřeba, aby jste požadavek upřesnili. Potom co požadavek upřesníte, doplníte (zeditujete) a uložíte, dostává se opět do stavu "Nového" požadavku. Současně s uložením změn v požadavku, dojde k notifikaci pracovníků ATLANCOM, že byl požadavek upřesněn.
  • 3 - Vyřešeno - stav, kdy Váš požadavek byl úspěšně vyřešen.
  • 4 - Neřešitelné - stav, kdy Váš požadavek nebylo možno vyřešit - důvod bude uveden v odpovědi.

2. ESHOP: katalog zboží - nápověda

Snažíme se zrychlit a zlepšit objednávací proces pro Vás - naše zákazníky firmy ATLANCOM. Eshop funguje jako každý jiný internetový obchod. Zrychluje zejména objednávky spotřebního materiálu (CD media, cartridge atd.). Nemusíte nám volat, ani psát maily, stačí učinit objednávku v eshopu. Proces nakupování eshopu:

  1. Zákazník si vybírá v katalogu zboží.
  2. Vybrané zboží, tak jako v kamenných obchodech, přemístí do nákupního košíku. To se dělá tak, že klepnete na odkaz nebo tlačítko "Koupit", které najdete u každého zboží. Zboží se tak ocitne v košíku.
  3. V košíku můžete změnit množství, které chcete objednat, zároveň můžete zboží z košíku kdykoliv vyjmout - to provedete klikem na tlačítko "Obsah", které najdete v levém menu v části Nákupní košík.
  4. Potom co máte vybráno všechno, přejdete na pokladnu klikem na tlačítko "Pokladna", které najdete v levém menu v části Nákupní košík. Vstup na pokladnu již vyžaduje přihlášení zákazníka.
  5. Po přihlášení můžete na pokladně zadat doplňující údaje k objednávce - třeba duležitou poznámku pro firmu ATLANCOM, váš komentář...
  6. Následuje konečné potvrzení zadaných údajů a obsahu objednávky. Potvrzením je objednávka je odeslána.

Objednané zboží vám dovezeme do firmy, jakmile jej dostaneme od našich dodavatelu.

Chápeme, že většina zákazníků se oblasti IT neorientuje. Proto existuje i naše firma. Nejsme velkoobchod s "rohlíky" jako mnozí prodejci hardware, ale konzultační firma! Myslíme si, že eshopy nikdy nebudou suplovat odborné znalosti a konzultace ATLANCOMu. Jsme tady, abych Vám poradili.Nevíte si rady, co koupit, co je vhodné? Nezoufejte!

Při poptávce po hardwarových zařízeních (firemní servery, pracovní stanice, siťová infrastruktura, atd.) Vám navrhneme vhodné řešení podle Vašich požadavků. Nákup lze řešit pomocí individuálních konzultací prostřednictvím systému CRM - Požadavků. Poptáváte-li tedy složitější zařízení, případně si nejste schopni v katalogu eshopu sami vybrat, neváhejte a založte prosím nový požadavek - poptávku - [+P] Přidat nový požadavek.

3. Konfigurátor PC sestav - nápověda

  • Máte speciální požadavky na počítač? Jste pokročilý znalec IT? Chcete sestavit počítač podle přání? Žádný problém! Nezapomeňte že nejsme masokombinát na výrobu počítaču, nesekáme PC jak Baťa cvičky! Máte na výběr ze široké řady komponent. Váš počítač tak bude individualita, jako Vy sami.
  • A pro nezkušené uživatele? Či se nechcete zdržovat konfigurací? ATLANCOM předpřipravil šablony PC sestav. Šablony jsou navržené podle účelu, pro jaký bude Váš nový počítač sloužit.
  • Jednoduše, okamžitě a transparentně (nic v konfiguraci neskrýváme) tak vidíte, kolik Vás bude hotový počítač stát.
  • V našem systému si jednoduše můžete vytvořit a uložit více sestav, potom co se rozhodnete, jednoduše komponenty objednáte a naši pracovníci vám přivezou kompletně sestavený počítač.
  1. Zákazník si vleze do části 3. PC configurator.
    • ATLANCOM připravil vzorové sestavy PC, pro ty, kdo se nechtějí konfigurací zdržovat. Do těchto sestav nemá zákazník právo ukládat permanentně změny (ale dočasně lze konfiguraci změnit, nebo může změněnou sestavu "Uložit jako kopii").
  2. Klikem na název sestavy sestavu zobrazíte / editujete.
    • Pokud chcete, můžete si změnit položky v sestavě dle vašeho speciálního přání, potom kliknete na tlačítko "Přepočítat", které vám sestavu přepočítá. Tato změna je dočasná.
    • Jste-li přihlášeni můžete si změnu do sestavy uložit permanentně do databáze, nebo vytvořit kopii sestavy (aby jste si původní nepřepsali). Vaše sestava tak bude k dispozici i po opětovném přihlášení.
  3. Koupíte sestavu klikem na tlačítko "Koupit PC!"
  4. Zboží sestavy se tak ocitne v Košíku eshopu. Pokračujete na Pokladnu, kde objednávku potvrdíte.